15 év folyamatos fejlődés, 15 év tapasztalat!
2005
Egyéni vállalkozásként megalakult a SOMA. Az első rendszer bevezetése egy pékség részére, ami megrendelő modult, készletkezelő modult és receptúra modult tartalmazott.
2006
UEFA edzők részére csapatnyilvántartó rendszert fejlesztettünk.
2007
Nagy teljesítményű telekommunikációs rendszerek telepítése, biztonságtechnikai rendszerek telepítése és munkaidő-nyilvántartó rendszer bérszámfejtő programmal integrálása.
2008 – 2012
Piacvezető dobozos szoftvereket gyártó cégnek szolgáltattunk piackutatást, tanácsadást, szervezet fejlesztést, 2500 rendszer bevezetésben vettünk részt. Készletkezelő és számlázó rendszert honosítottunk Csehországban és Szlovákiában.
2010
SOMA egyéni vállalkozásból Kft. lesz.
2012 – 2014
Szervezet fejlesztési tanácsadás CRM rendszerek mellé. Prémium webes rendszerek bevezetésében, egyedi modulok fejlesztésében szaktanácsadást végeztünk, mint pl. Rendszerterv modul, Naptár modul (Google szinkron), Iktató modul, Termék kiadás modul, Gyári szám modul, Szállítólevél modul, Számlázó modul, Házipénztár valutás modul, Követeléskezelő modul, SLA modul és nyelvesítés, Jelentések modul.
2015
SOMACRM rendszer magyarországi piacára való belépése.
2016
Új generációs rendszer fejlesztés és bevezetése.
2017
Könyvelő CRM fejlesztése és bevezetése könyvelő irodák részére.
2018
Irodaházakat fenntartó és takarító cégek részére CRM rendszer fejlesztés és bevezetés.
Eredmény: Okos megoldások, elégedett ügyfelek!
1. Küldetésünk
Olyan CRM rendszer bevezetése és kialakítása az ügyfeleinknél, ahol a mindennapi munkafolyamatok automatizálásával megoldásra kerülnek olyan intelligens rendszerek üzemeltetése, aminek léte a lét.
2. Céljaink
Több piac megszerzése és ezáltal bővülés, hogy minél több ügyfelet ki tudjunk szolgálni.
3. Embereink
15 év munkatapasztalattal rendelkező kollégától a junior fejlesztőig vannak kollégáink, akik biztosítják cégünk tapasztalatát és fiatalos dinamikáját.