Ügyfélkapcsolat-kezelés

Minden adat egyetlen, átlátható rendszerben!

Tegye egyszerűvé és hatékonnyá az ügyfélkapcsolat-kezelést – felejtse el a káoszt!

Miért fontos a kitűnő ügyfélkapcsolat-kezelés

Kivételes ügyfélélmény egyszerűen és gyorsan!

 

Tudd meg gyorsan, mi történt az ügyféllel! A SOMACRM ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerében mindössze két kattintással elérheted az összes fontos információt: mikor és milyen ajánlatot küldtetek, mely leveleket nyitott meg az ügyfél, és milyen témákról beszéltetek legutóbb. Ez az átláthatóság és gyors hozzáférés biztosítja az ügyfél számára, hogy fontos számotokra, és valóban törődtök vele.

Tegyük az ügyfeleidet a fókuszba!

 

Mi is az ügyfeleket helyezzük a középpontba, akárcsak te a cégednél. A SOMACRM-ben minden tevékenység körülöttük forog: az értékesítés, a marketing, a pénzügyek, a számlázás és a projektkezelés. Ne hagyd figyelmen kívül a legfontosabbat – legyél profi az ügyfélkapcsolatok kezelésében!

Az igazán eredményes ügyfélkapcsolat kezelés a következő elemekből épül fel

Minden lépés egy helyen az ügyfélről

A SOMACRM segít nyomon követni minden egyes lépést az ügyféllé válás útján, az első kapcsolatfelvételtől kezdve egészen a hűséges vásárlóvá válásig.

Feladatkezelés

A SOMACRM-ben minden feladathoz hozzárendelheted a felelősöket és a határidőket, így garantáltan minden időben elkészül, amit megígértél.

Minden információ biztonságban van

Minden ügyfélinformáció és egyéb fontos adat biztonságosan tárolva van, akár több évre visszamenőleg. A SOMACRM szigorúan védi a céged adatait.

Automatizálás

Használd az automatizálási lehetőségeket, hogy a meglévő ügyfeleidből maximálisan ki tudd hozni a potenciált!

A SOMACRM az egyik legkedveltebb választás ügyfélkezeléshez

Élvonalbeli

CRM megoldás

Kiváló

CRM

20 év

tapasztalat

4 féle

CRM csomag

Magyar nyelvű

CRM és ügyfélszolgálat

Email

oktatóanyagok

A hosszú távú bizalom kialakítása

Tedd a céged olyan referencia ponttá, amelyről mindenki azt mondja: “Teljes mértékben elégedett voltam!” Ha ezt sikerül elérned – és mi segítünk ebben –, akkor az ügyfelek bizalmát elnyered, és folyamatosan vissza fognak térni.

Értékes visszajelzések

Maximalizáld az ügyfeleid és érdeklődőid értékét, hogy még jobb termékeket és szolgáltatásokat kínálhass számukra! Egy átfogó ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer segítségével könnyedén és hatékonyan gyűjtheted be a visszajelzéseiket, amelyek segítenek a folyamatos fejlődésben!

Alacsonyabb költségek

Nincs szükséged több szoftverre mostantól. Elég egy olyan integrált megoldás, amely mindent biztosít egyetlen rendszeren belül, ez a SOMACRM.

Ha egy minden igényt kielégítő ügyfélkapcsolat-kezelőt keresel, válaszd a SOMACRM-et!

Automatizált

Az automatizálásnak köszönhetően búcsút inthetsz a felesleges, időrabló feladatoknak. Alkalmazd őket a potenciális ügyfelek megszerzésére, visszajelzések gyűjtésére, emailes kommunikációra, mezők frissítésére – vagy bárhol máshol, ahol szükséged van rájuk! Az automatizmusok szinte minden folyamatban segíthetnek!

E-mail sablonok

A SOMACRM email sablonjaival gyorsan és egyszerűen küldhetsz professzionális, személyre szabott üzeneteket ügyfeleidnek. Az előre definiált sablonok lehetővé teszik, hogy minden fontos információ – mint ügyfélnév, státusz, ajánlatok vagy egyéb részletek – automatikusan beillesszenek az emailba, így nem kell minden egyes üzenetet manuálisan szerkesztened.

Riportok

A SOMACRM riportjai lehetővé teszik, hogy könnyedén nyomon kövesd a céged teljesítményét és hatékonyságát. A testre szabható, vizuálisan áttekinthető riportok segítenek az értékesítési adatok, ügyfélinterakciók, és marketing kampányok eredményeinek gyors elemzésében.

Ennél is több

A SOMACRM egy komplex, mégis könnyen használható eszköz, amely segít optimalizálni a céged minden aspektusát az ügyfélszolgálattól kezdve a marketingig és értékesítésig.