somacrrmprogrambemutato

ugyfelportal

 

Terméktámogatás menedzsment / 8 000 Ft/hó*

Hozza lértre és kövesse nyomon az ügyfél kéréseket/feladatokat, és a rendszer segítségével hozzon létre feljegyzéseket, és még lehetővé tehető az ügyfelek számára, hogy ki alakítsanak saját jegyeket és feljegyzéseket az Ügyfélportálban.

Kérések - Ügyfélszolgálati kérések  felvitele, melyeket cégekhez, lehetőségekhez, felhasználókhoz tud kapcsolni, megadhatja a felelőst, visszanézheti, hogy egy probléma vagy feladat megoldása mennyi időbe telt.

Tudástár - egyedileg szerkeszthető, bővíthető GYIK adatbázis, hogy a problémák csak egyszer fordulhassanak elő

Szolgáltatási szerződések – Az ügyfelek szerződései felvihetők elektronikus formában és mezőszinten megadhatók a szerződéssel kapcsolatos adatok. Az adatok alapján szűrések végezhetők és automatikus munkafolyamatok és értesítések is beállíthatók.

 

ugyfelkapu

 

*Az árak áfa nélkül értendők!

Regisztráció