Kampány kezelés és kapcsolat menedzsment / INGYENES 24 hónapig

Küldje el az egyéni, célzott, illetve tömeges e-maileket a kapcsolatok és ügyfelek részére, és lássa meg, hogyan kapcsolódnak egymással az érdeklődései, hogy elemezhessék és javítsák a kampány teljesítményét.

 

Kampányok  modul – minden kampány, azaz hírlevél, facebook, google adwords, konferencia stb. típusú kampány felvihetők a rendszerbe. E-mail küldése lehetséges a vevőjelöltek, cégek és kapcsolatok számára. A célközönség tetszőleges szűrők alapján megadhatók és az eredmények is fel vihetők, mint például érdeklődők száma, ajánlatok száma és megrendelések száma.

 

 

Egységesítse és tárolja a kapcsolatok mellett a részletezett feljegyzéseket, dokumentumokat, e-maileket, naptári eseményeket, és így tovább. Ezenfelül állítsa be, hogy milyen információkat és frissítéseket láthat minden egyes CRM felhasználó, és automatizálja az üzleti tevékenységeket, mint például az e-mail válaszokat és frissítse az információkat.

Műszerfal – a kezdőoldalon személyre szabottan állítható be saját műszerfal, mely a napi munkát és a gyors áttekinthetőséget segíti

Naptár – esemény és teendők rögzítése, értesítések, figyelmeztetések beállítása e-mailben. A naptárban rögzített események, kiszállások és teendők automatikusan kapcsolhatók adott ügylethez vagy személyhez.

Google – a fontos események és teendők átküldése az Ön személyes Google naptárába, mobil telefon naptárába

Cégek  – minden cég vagy partner, melyekkel kapcsolatban áll, az adott cég adatlapján minden tevékenység és előzmény megjeleníthető egyszerre

Kapcsolatok  – a cégeket képviselő személy, vagy személyek – az adatlapon a cégekhez hasonlóan szintén minden aktivitás és előzmény elérhető, ami a kontaktszeméllyel kapcsolatban történt

Feljegyzések - minden adatlapnál (legyen az cég vagy akár egy kivitelezés) lehetőség van egyedi megjegyzések hozzáfűzésére, ezzel is növelve a fontos információk rögzítését - automatikusan mentésre kerül a megjegyzést tevő személye és mentés időpontja

Dokumentumok - Bármilyen papír alapú vagy más formátumban érkező dokumentumot (PDF, Word, stb.), akár szakmai rajzokat is csatolhatunk az ügyfél adatlapjához, így a lekérdezések folyamán teljes körű képet kaphatunk partnerünkről azonnal.

A mi oldalunk - internet használatának kezelése esetére engedélyezhet olyan weboldalakat crm rendszeren belül, csak amit látogathatnak a kollégák a cégen belül

RSS hírfolyam - rss hírolvasónkon keresztül a felhasználók naprakészen olvashatják a rájuk tartozó híreket

E-mail menedzser - a rendszerbe integrált levelezőrendszerrel a bejövő és kimenő levelek kezelésén kívül lehetőség van a levelek személyhez történő kapcsolására is, így a levelezés is megjelenik az ügyfél adatlapján, az e-mailek pedig az ügyfél törzsből is könnyedén elérhetővé

E-mail sablonok - előre megírt e-mail sablonokat menthet el, hogy egy sablonlevél elküldése ne vegyen el több időt, mint pár kattintás. De megfelelő beállítással automatikus munkafolyamatként önmagától is megteszi ezt a rendszer

Lomtár – a törölt adatok átmenetileg a lomtárba kerülnek, ahonnan szükség esetén visszanyerhetőek

Jelentések – a rendszer az előre megadott egyedileg testre szabott adatok alapján rendszeresen jelentéseket küld a megadott felhasználóknak napi, heti vagy havi rendszerességgel

Ingyenesre regisztráció